10.03.2017Tektra NYHEDER

Pressemeddelelse: YALE MPT serien vinder i Ergonomi

Yale vinder FLTA Award i Ergonomi

Yale Europe Materials Handling er glad for at meddele, at MPT Serien af palletrucks er blevet nomineret som vinder i kategorien for Ergonomi i 2017 af FLTA efter en stærk konkurrence fra andre udbydere.

Dette er den første FLTA Award for Yale i kategorien Ergonomi. Tidligere har YALE vundet Miljø Award i både 1999 og 2009, og i  Sikkerhed Award i 2013. I påstår prisen, Yale save stærk konkurrence, i hvad der var en tæt anfægtede kategori.

Yale® MPT Serien af palletrucks er designet til at sikre operatører i alle størrelser kan finde de komfortable arbejdsplads, som kan resultere i større produktivitet. Et adaptive sæde som gør at førerens både kan finde en position som siddende, stående eller lænende position og funktionalitet med et tryk på en knap, der giver operatørerne fuld bevægelsesfrihed, uanset om korte eller lange transporter.

Blandt de andre centrale funktioner i MPT-serien er en lav trinhøjde, lettere ind- og udstigning, stor gulvplads, faste gribehåndtag, kompakt chassis til praktisk EUR-palle håndtering, elektronisk fly-by-wire styring, klare udsyn og en let betjent sommerfugl switch, der giver kontrol over retning og hastighed.

Efter arrangementet for uddeling af denne Award, Yale Brand Manager Iain Friar havde dette at sige: "Vi er begejstrede over, at Yale MPT Serien af pallettrucks er blevet anerkendt for sin ergonomiske design af FLTA. Yale udviklingsfilosofi placerer operatøren i hjertet af designet, og vi mener, at MPT-serien er et lysende eksempel på. Vi er glade for at se, at vores arbejde med at gøre produktiviteten lettere og mere effektivt for vores kunder har været en succes. "